loading...
جوک و اس ام اس و داستان و سرگرمی باحال
تبلیغات
تبلیغات در این قسمت
مهندس بازدید : 163 پنجشنبه 01 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

وقتي دل تنها کالاييست که خدا شکسته ي آن را مي خرد ، پس چرا من به دست کسي که دلم را شکسته بوسه نزنم ؟
***
خواستم يک اس ام اس توپ واست بفرستم ، وسط راه منفجر شد همه فهميدند دوستت دارم
***
هرگاه خبرهاي بد را به عنوان يک نياز به تغيير و نه يک خبر منفي پذيرفتيد ، شما از آن شکست نخورده ايد ، بلکه چيزهاي تازه اي از آن آموخته ايد . (بيل گيتس)ا
***
من و تو هر دو درگير يه حسيم ، همين حس غريب با تو بودن
***
گفتم که تو شيرين مني ، گفتي تو فرهادي مگر ؟ گفتم خرابت مي شوم ، گفتي تو آبادي مگر ؟ گفتم ندادي دل به من ، گفتي تو جان دادي مگر ؟ گفتم ز کويت مي روم ، گفتي تو آزادي مگر ؟ گفتم فراموشم مکن ، گفتي تو در يادي مگر ؟ گفتم خاموشم سالها ، گفتي تو فريادي مگر ؟ گفتم که بر بادم مده ، گفتي نبر بادي مگر
***

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 302
  • بازدید کلی : 20,361