loading...
جوک و اس ام اس و داستان و سرگرمی باحال
تبلیغات
تبلیغات در این قسمت
مهندس بازدید : 322 شنبه 10 اردیبهشت 1390 نظرات (2)

 

تو رفته اي

و

من افتاده ام!ا

تو از دست, من از پا

 

***

**

*

 

 

 

شب گم شده در سياهي چشمانت

 

شد رود ستاره راهي چشمانت

 

قربان نگاه تو که اقيانوسي

 

افتاده به تور ماهي چشمانت

 

***

**

*

 

 

شال و کلاه مي بافم

 

با خيالت

 

تا در سرماي نبودنت يخ نبندم

 

***

**

*

 

 

تا عشق دويد از دهانم بيرون

 

نام تو کشيد از دهانم بيرون

 

گفتم که به تو حرف دلم را بزنم

 

يک بوسه پريد از دهانم بيرون

 

 

***

**

*

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط منتظر در تاریخ 1348/10/11 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

به نام خدا
سلام داداش گلم وبلاگت فوق العاده است امیدوارم روز به روز آمار وبلاگت بالا بره . اگر با تبادل لینک موافقی من رو با نام ۩۞۩ بانک اطلاعات ۩۞۩ لینک کن بعد به من خبر بده تا تو رو با چه عنوانی لینک کنم.
منتظرم
یاعلی

این نظر توسط نیما در تاریخ 1348/10/11 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن
خبرم کن تا لینکت کنم
*اس ام اس عاشقانه*


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 299
  • بازدید کلی : 20,358