loading...
جوک و اس ام اس و داستان و سرگرمی باحال
تبلیغات
تبلیغات در این قسمت
مهندس بازدید : 176 جمعه 02 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

اين اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون مي دونم اسمم روي صفحه ي گوشيت افتاده ، حداقل يک ثانيه بهم فکر کردي و اين يک ثانيه براي من يک دنياست
***
نازنين بدون تو دنيا رو باور ندارم ، با تو از رمز طلسم قصه سر در ميارم ، لحظه ي سقوط من دست تو مثل معجزه اس ، شب ميترسه از خودش وقتي ميگم دوست دارم
***
خصلت آدما اينه که فراموشکارن ، اگه تو بري يکي ديگه رو در آغوش دارن
***
زندگي مثل ديکته است ، هي غلط مي نويسيم و هي پاک مي کنيم ، دوباره مي نويسيم و باز پاک مي کنيم ، غافل از اينکه يه روز داد مي زندد ورقه ها بالا !ا
***
بودنم را هيچ کس باور نداشت ، هيچ کس کاري به کار من نداشت ، بنويسيد بعد مرگم روي سنگ با خطوطي نرم و زيبا و قشنگ ، آنکه خوابيده در اين گور سرد بودنش را هيچ کس باور نکرد
 ***
چراغ دل تاريکم از اين خانه مرو ، آشناي تو منم بر در بيگانه مرو ، شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من ، جانفشان تو منم در بر پروانه مرو ، سوختي جان مرا آه مکن ، اشک مريز ، از بر عاشق دلداده غريبانه مرو
***
رابطه ي قلبي دو دوست نياز به بيان الفاظ و عبارات ندارد . (جبران خليل جبران)ا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 236
  • بازدید کلی : 20,295